Wednesday, March 01, 2006
اخر مقابله مع صدام حسين
نص الحوار الذي اجراه حبشتكنات كلاماته مع الرئيس المبجل صدام حسين
اهلا سيادة الرئيس صدام حسين
اهلا
اود أن أبدا فأسالك عن الحكومة العراقية
اتفضل
هل تظن أن الحكومة الحالية للعراق قادرة على ادارة الدولة؟
تدير ازاي يا ابني من غير تلفونات ، احنا لازم يكون عندنا تليفونات عشان نعرف ندير البلد
سيادتك أنا قصدي الحكومة الحالية
ما هو انا الحكومة الحالية!!!
لا انا قصدي...
يا عم انت موش فاهم حاجه ، اخ لو معايا مسدسي
ماذا عن البترول العراقي؟
مانا أمرت بالتوليع فيه ، هو لسه فيه بترول؟
يا فندم موش كل الحقول ولعت ، بعضها فقط ، و تم السيطرة على الحريق و الابار رجعت تشتغل تاني
انت موش فاهم حاجه
ماذا عن العلاقات مع ايران؟
انا لو شوفت الخوميني هاقتله
الخوميني مات من مده يا فندم
أنت موش فاهم حاجه
ماذا عن سوريا؟
الواد بتاعهم تعلب ، يقتل القتيل و يمشي في جنازته
ماذا عن العلاقات مع الكويت؟
انت موش فاهم حاجه
سيادتك تواجه تهمة قد تصل عقوبتها الى القتل ، هل تعتقد أن المحاكمة عادله؟
أكبد لا
لماذا؟
لأن في العادة باكون أنا القاضي
طيب و المره دي سيادتك موش القاضي ، ناوي تعمل ايه؟
انا أصلا طالبت بتغيير القاضي
لماذا؟
اصل القاضي ده عندو فسفوسة في مناخيره ، هاتولي قاضي من غير فسفوسة
و ايه حكاية اضراب سيادتك عن الطعام؟
انا كنت مابكلش اي حجاه غير اللحمة و الفراخ و البط و الوز و الديك الرومي و لحم الغزلان و لحم النعام ، شوفت يا اخي اضراب أكتر من كده؟
امال سيادتك ماكنتش بتاكل ايه؟
البني ادمين
بالنسبة للتهم الموجهه لسيادتك؟
شوف ... الريس بيعمل اللي هو عايزه ، مافيش حاجه اسمها انت بتعمل كده ليه و عشان ايه؟ ، و ده مخالف للقانون و العبط ده ، انا اللي باحط القانون يبقى أعمالي كلها انعكاس للقانون ده
يعني ايه انعكاس يا فندم؟
يعني لما اروح ادبح في الشيعة يبقى فيه قانون جديد نزل اسمه قانون تدبيح الشيعة
بمناسبة الشيعة يا فندم ايه رأيك في موضوح تفجير الضريح الشيعي؟
يحرق ميتين....الشيعة ناس كويسين خالص ، بس من الطبيعي ان كل واحد لازم يتقرص من ودنه كل شوية
معنى كده انك موش معترض على تفجير الضريح؟
هو فيه حد مات في التفجير؟
لا
يعني....لو كان مات 2000 مثلا ماكنتش هاعترض
و بالنسبة لبوش سيادتك؟
انهي واحد فيهم؟ الكبير كنت راسم صورة على أرضية فندق الرشيد ، التاني هارسم صورته على قعر كل كابينيه في العراق
معنى كده انك هاتوزع كابنيهات على الناس ببلاش لو رجعت للحكم؟
هو انا امتى سبت الحكم؟ ما أنا لسه الريس أهو ، و بعدين احنا ماعندناش ميزانية للحجات الخايبة دي ، كل واحد يرسم الصورة على كابينيهو بمعرفته ، و اللي موش هايرسم هاعرفه شغله
معنى كلامك ان سيادتك لسه بتتمتع بسلطات؟
شوف ... انا هنا باتحاكم بمزاجي ، يعني أنا لو عايز اسيبك و اروح القصر بتاعي احلق دقني و البس بدلة الحرب و أروح أحرر فلسطين هاعملها ، بس أنا مكسل شوية
و ايه رأيك في موضوع انفلونزا الطيور؟
الطيور جالها برد عشام مابكلهاش
طيب و العبارة المصرية اللي غرقت؟
و انا مال أهلي ؟
طيب و الدانمارك؟
انا امرت بدبح السفير
بمناسبة السفير ، ماذا عن السفير المصري؟
لا ده أنا موش أنا اللي أمرت بدبحه
ماذا تفتقد من حياتك خارج الزنزانة؟
ضرب النار
هل تفتقد أولادك؟
لا
أليس من الطبيعي أن تفتقد أولادك
يا عم دول ماكنوش ولادي ، هو أنا أصلا باخلف؟
نعم؟؟؟؟
ايوه يا نيلة ، هو موش أنا عندي 99 اسم؟
posted by ربيع @ 3/01/2006 09:13:00 PM  
1 Comments:
  • At 12:54 AM, Anonymous Anonymous said…

    انت ابن شرموطه عاهر ومتخلف مصري رخيص زي رئيسك الي ببوس الجزم وباس جزمة ايران انت شرنموط بتعريفة مصدية

     
Post a Comment
<< Home
 
 
عن شخصي المتعالي
مدونات
روابط
كتب
أخبار
Free Blogger Templates
© SprinG
eXTReMe Tracker