Tuesday, March 18, 2008
حلم ماهينور
نادت ماهينور ذات الأربع سنوات مدرستها
- يا ميس يا ميس
- ايوه يا ماهينور ؟
- انا يا ميس حلمت حلم كنت انا و انتي فيه مع بعض
- بجد يا حبيبتي؟ طيب ايه الحلم؟
- حلمت يا ميس ان انا و انتي ماشيين في الصحرا ، و بعدين قابلنا واحد لابس أبيض في أبيض ، حط ايده على كتفي و كتفك ، فبقينا أبيضين زيه ، و بعدين مشينا شوية لقينا واحد لابس اسود في اسود ، حط ايده على كتفي و كتفك بقينا اسودين ، انما الراجل الأبيض في أبيض ما سبناش ، رجع و حط ايده على كتفي و كتفك و رجعنا أبيضين تاني ، و قعد يمشي معانا لحد ما وصلنا للجبل
كانت الميس منبهرة تماما بحلم ماهينور الصغيرة ، بصراحه لم يكن هناك ما يمكن قوله
- عارفه ده ايه يا ميس؟
- ايه يا ماهينور يا حبيبتي
- تايد بريحة اللمون ، نضافة ريحه ، توفير
posted by ربيع @ 3/18/2008 11:01:00 PM  
3 Comments:
  • At 12:51 AM, Blogger misha و lado said…

    يا رائع

     
  • At 7:36 PM, Blogger أحمد said…

    وطبعا اكيد سمعت عن العلاقة القديمة بين علا و نجم الغناء النوبي الاسمر
    وكيف هربت عائلة من الاسكندرية لتعيش مع النجم النوبي الذي وتزرع البسمة على وجه ليصدر البوم كامل باسم الفرحة

    انا جهود علا ومسامهتها في الحركة الفنية العربية اكثر مما يمكن ان نحصيها

     
  • At 1:05 PM, Blogger ربيع said…

    ياااااااااااا راجل
    لقد زاد حبي كثيرا ، يعني انا في يوم من الأيام كنت قاعد في الشقة اللي علا كانت قاعده فيها مع النوبي الأسمر؟

     
Post a Comment
<< Home
 
 
عن شخصي المتعالي
مدونات
روابط
كتب
أخبار
Free Blogger Templates
© SprinG
eXTReMe Tracker