Sunday, December 06, 2009
مش فيه بيض
ايه؟ مش عاد فيه لوك لوك؟
فيه بس مش عاجب
مش عاجب مين؟
مش عاجبني أنا
مش عاجب انت ليه؟
هو عاجب، بس مش نافع
مش نافع ليه؟
مش مش نافع ليه؟ هو مش نافع هنا
أه سترميكا يعني؟
اه سترميكا
و هنا؟
لا هنا مش باينه شغال كتير
عشان السترميكا؟
أه
طويب، عاتوحشني
ماعاتشوفش وحش
لا بجاد، مش فيه لعب، مش فيه دلع، مش فيه بيض
مش فيه بيض، هافتقد البيض، بس الحقيقة أنا عايزهم
هو كل حد عايزهم، البيض مهم
اه مهم
و انت مش فارق معاك، بيض بيض
لا فارق، أبيض و يستنى الكيس فاضي؟
أه إيه المشكلة؟
مانا مش ضامن
طويب، مش فيه بيض يعني؟
مش فيه بيض
.......
انت عايز بيض؟
مش تحنسني، فيه بيض يبقى فيه بيض، مش فيه بيض يبقى مش فيه بيض
طيب ماشي، انا بس باتسائل
مش تتسائل
طيب مش أتسائل و لا أتفاعل
بس فيه مقاومة؟
مش الموضوع مقاومة، زي البن و المية، مش عاجبني، يبقى هاشد عليه سيفون
مش رعب؟
مش رعب، او ممكن يكون رعب في الأول و بعدين عادي
مش ارجع؟
لا مش ارجع، مش لزيز
اسمها لذيذ، اتعلم بقى
هع
هع هع
هع هع هع
هع هع هع هع
هع هع هع هع هع
مش تحاول، انا رقم زوجي، انت رقم فردي، دايما رقم زوجي أكبر من رقم فردي
نعم؟ هي الفكرة دي لسه في دماغك؟
دي مسلمة
طيب، ده كويس ان الواحد عدى معاك من هندسة على خير
هع، تنكر انه أكبر؟
لا مش أنكر
طويب، انت حبيبي
ماشي يا خويا
بتتريق؟
فين التريقة دي؟
هو انا أخوك؟
ماشي يا صاحبي
هو أنا صاحبك؟
أمال انت مين يا بيض؟
مش هاقولك
طيب انت مين يا حبيبي؟
مش قايل
يا ختي كاميلة
روح هناك و مش تيجي هنا تاني
posted by ربيع @ 12/06/2009 12:06:00 AM  
5 Comments:
  • At 9:51 AM, Blogger على باب الله said…

    طويب

    مش فهمت كويس ... مش مهم

    خلّي البيض في الكيس

     
  • At 11:53 PM, Blogger Lado said…

    هو الارشيف بتاعك طار ولا ايه يا معلم
    no old posts are available

     
  • At 8:37 AM, Anonymous max said…

    هيوحشنى البيض يا مان

     
  • At 10:28 PM, Blogger Bunn said…

    بس انا مش عارف يعني ايه السترميكا

    التوضيح لو سمحت

     
  • At 8:36 AM, Blogger ربيع said…

    دي كلمة مخترعة، شخص ما اخترعها، أظن معناها تغيير

     
Post a Comment
<< Home
 
 
عن شخصي المتعالي
مدونات
روابط
كتب
أخبار
Free Blogger Templates
© SprinG
eXTReMe Tracker