Saturday, April 18, 2009
تكذيب و اعتذار

الأمر كان مجرد دعابة ، لعب لأنه الحياة لا تحتمل كل هذا الجد

لم ألتق بجابري الا بعد تدوينتيه ، و هو رجل هادي و صموت للغاية ، دار أكتب أكن لها كل الاحترام ، على الأقل فهي تبيعنا كتبا بأسعار رخيصة ، و لا اعرف مي أو غيرها ، و لا قدرة لي على شرب قرش حشيش أو نصف قرش أو ربع ، فدماغي أخف من ذلك كثيرا

كل ما أعرفه عن فورد أنها شركة سيارات ، و أحب نجيب محفوظ كثيرا ، و ما زلت أعتبره كاتبا عبقريا ، ربما لن يطال أحد من قامته حتى أموت .

اعتذر كثيرا للذين تأثروا أو حزنوا أو غضبوا لما حدث ، و أعلمهم بأني عرفت فيهم – كما خبرتهم من قبل - أصدقاء حقيقيين ، أيضا تضايقت عندما فقس البعض الحكاية ، اما الشامتين ، فلكم يوم آخر.

كل ابريل و أنتم بخير


posted by ربيع @ 4/18/2009 07:30:00 PM  
13 Comments:
  • At 7:46 PM, Blogger david santos said…

    Really excellent photo! Congratulations! Have a nice weekend!

     
  • At 7:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 8:30 PM, Blogger ربيع said…

    النعليقات ابتدت تبقى شتيمة ، و النبي ده دليل على اني ذكي و باعرف اشتغل أي حد

     
  • At 8:30 PM, Blogger mohamed hassan said…

    خسارة انها خلصت لحد هنا كنتوا المفروض تكملوا
    بس جيمي هود بضان هي دي الحقيقة الوحيدة اللي ظهرت

     
  • At 8:32 PM, Blogger ربيع said…

    لا يا عم ، جيمي أثبت انه راجل جدع و قد الخناق ، مش عيل صيص بيشتم و خايف يكتب اسمه

     
  • At 8:35 PM, Blogger mohamed hassan said…

    ما انا اسمي موجود بس انا شايف جيمي بضان و انتوا شتمتوه انتوا الاتنين و دي حقيقة
    عادي يعني

     
  • At 8:40 PM, Blogger ربيع said…

    بيس

     
  • At 9:33 PM, Blogger Bella said…

    انا في الاول كنت حاسة انها اشتغالة

    يعني ولو اني مش باحب الكلمة دي

    بس لما انت رديت عليه قلت دي خناقة بقى ولما جابري كتب التدوينة التانية ابتديت اتضايق منه وقلت ده مصر يغلط بقى ومش فاهمة ايه سبب وصلة الشتايم دي

    بس مش عارفة دلوقتي اقول لك غير اني متغاظة جدا

    ههههههههههههههههههههه

     
  • At 9:44 PM, Blogger ربيع said…

    يا بيلا هانم ، انتي متغاظة و بتضحكي؟؟؟؟

     
  • At 9:53 PM, Blogger Bella said…

    ايوة باضحك من الغيظ بدل ماابطح حد

    يعني اعمل ايه مش لاقية طوبة احدفها
    بس خللى بالك انا باشيل طوب في شنطتي

    وقد اعذر من تفنجر

     
  • At 10:35 PM, Blogger Unknown said…

    انا باقه حظي حلو كانت اول زيارة لي مدونتكم الاثنين
    بس المشكلة أني أول تدوينة قرايته هي تدوينة الشتيمة بتاع جابر وردك عليها فقلت ايه ده احنا قاعدين في شارع مش مع الناس المفروض انها محترمة وكنت خالص نويت ابطل ابدء رحتلي مع التدوين لانها اصبحت قلة ادب\

    لكن الحمد لحقتوني وإلا كنت هتخسروا نجيب محفوظ القرن دوت ههههههههههههههه

     
  • At 1:41 AM, Blogger Hopiz said…

    انا بصراحة متغاظه جدددددددددددددددددددا
    و مش عارف اعمل ايه ولا اقولكوا ايه
    بس بجد محبوكه

     
  • At 4:38 AM, Blogger Gemyhood said…

    انت ياض يا ابن المتناكة يااللى اسمك محمد انت

    الدكر بس اللى يشتم على النت و ينزل الشارع يورى اللى شتمه وشه

    غير كدة يبقى انت ابن متناكة و عرص و ماتشتمش اسيادك

    و لو الكلمة الاخيرة حرقاك تعالالى فى اى حته و انا اعرفهالك

     
Post a Comment
<< Home
 
 
عن شخصي المتعالي
مدونات
روابط
كتب
أخبار
Free Blogger Templates
© SprinG
eXTReMe Tracker